Oferujemy:

- szkolenie wprowadzające w branże nieruchomości,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość rozwoju i awansu w firmie,
- stałe poszerzanie doświadczenia zawodowego oraz posiadanych umiejętności (szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne),
- wsparcie merytoryczne i marketingowe,
- narzędzia ułatwiające wykonywanie obowiązków,
- elastyczne godziny pracy,
- przyjazną atmosferę oraz komfortowe warunki pracy.


Wymagania:

- motywacja, zaangażowanie,
- doświadczenie w branży nieruchomości lub pracy z klientem mile widziane,
- komunikatywność.


Obowiązki:

- Bezpośrednia obsługa klientów biura ABC DOM,
- doradztwo w zakresie sprzedaży, kupna, wynajmu lub najmu nieruchomości,
- pozyskiwanie i prezentowanie ofert,
- budowanie odpowiednich relacji oraz utrzymywanie kontaktu z Klientami.


Do CV prosimy o dołączyć klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę ABC DOM Nieruchomości Beata Parol dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).